Z maďarského letiska Veszprém sa presunula na letisko Piešťany I./JG 53, kde zotrvala šesť dní, a 27.02.1945 preletela do maďarskej Pápy. Jeden z pilotov nezvládol pristátie na novom letisku a poškodil svoj stroj Bf 109G-6 W.Nr.510957 na 40%.
Letisko Piešťany malo spevnenú pristávaciu a vzletovú plochu rozmerov 1050 x 750 metrov (niekde sa v nemeckých dokumentoch uvádza 1300x400 m).
Zdroje: Prien J.: Pik As – Geschichte des Jagdgeschwader 53, Teil 3, Hamburk, 1991; www.ww2.dk;
O 09:40 hod. vzlietli časti II./JG 52, medzi inými aj Lt. Düttmann, aby zabezpečili krytie pre skupinu 16 FW 190, operujúcich v priestore severne od Štúrova. Bez kontaktu s nepriateľom sa o hodinu vrátili na domovské letisko v Veszpréme.
Zdroje: B. Barbas; Traditiongemeinschaft JG 52; FB Düttmann;
Na fotografii je údajne Hptm. Johann Klocker od I./SG 10 pohrešovaný vo februári 1945. Je pravdepodobné, že sa jedná o spomínaného pilot. |
Druhý zo strojov, ktorý utrpel v boji poškodenie bol FW 190F-8 W.Nr.583604, patriaci I./SG 10. Pilot nezranený pristál so strojom na domovskom letisku po zásahoch nepriateľského stíhača s poškodením 10%.
Zdroje: Jan Vladař; BA-MA Verluslisten